رئیس کمیته فنی واترپلو:

احتمال دارد لیگ برتر واترپلو برگزار شود

محب گفت: لیگ واترپلو در صورت بازگشایی استخر‌ها ممکن است از سر گرفته شود.

لیگ واترپلو در صورت بازگشایی استخرها برگزار می شودبه گزارش  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر واترپلو همانند سایر لیگ‌های ورزشی پس از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. البته در کنار لیگ برتر، لیگ زیر ۱۷ سال و لیگ دسته یک نیز ناتمام مانده است. از لیگ برتر تنها مسابقات نیمه نهایی و فینال باقی مانده است. برگزاری رقابت‌های لیگ واترپلو بستگی به بازگشایی استخر‌ها دارد.  

علی محب رئیس کمیته فنی واترپلو در گفت و گو  با خبرنگار ما بیان کرد: ما منتظر بازگشایی استخر‌ها هستیم تا بتوانیم رقابت‌های لیگ واترپلو را برگزار کنیم. اگر بازگشایی  استخر‌ها تا شهریور یا مهر ماه طول بکشد باید برای نحوه پایان لیگ واترپلو تصمیم بگیریم. در رشته واترپلو به علت درگیری نزدیک بازیکنان در آب احتمال سرایت بیماری زیاد است.

او عنوان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط لیگ واترپلو را ادامه می‌دهیم. اگر در اواخر تابستان استخر‌ها باز شود  باید یک ماه را برای تمرین بازیکنان در نظر گرفت. هر چه دیرتر استخر‌ها باز شود شرایط برگزاری رقابت‌ها سخت می‌شود چرا که علاوه بر لیگ، تیم ملی واترپلو را هم باید در نظر بگیریم.

او در پایان عنوان کرد: تیم ملی واترپلو اواخر مهر و ابتدای آبان ماه رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو را در پیش دارد. با بهتر شدن شرایط در جهان، این رقابت‌ها برگزار می‌شود که باید برای آن هم برنامه ریزی کرد.


بیشتر بخوانید: قزاق‌ها از تیم ملی واترپلو ایران می‌ترسند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار