معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین :

سقف وام‌های اشتغال کمیته امداد ۸۰ میلیون تومان است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: اعطای وام اشتغالزایی به مددجویان این نهاد تا سقف ۸۰ میلیون تومان است.

دهقانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: سقف وام‌های اشتغال این نهاد ۸۰ میلیون تومان است که البته بستگی به نوع مهارت و توانمندی فرد مستعد اشتغال دارد.

دهقانی افزود: افرادی هم هستند که به عنوان کارآفرین در زمینه صنایع دستی، تولیدی و کارگاهی فعالند که کمیته امداد برای آن‌ها بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است.

او اضافه کرد: کارآفرینانی که از نیروی کار کمیته امداد استفاده کنند می‌توانند از تسهیلات اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: بسته دوم تشویقی برای این کارآفرینان پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال است.

دهقانی افزود: استفاده از هر دو بسته تشویقی در مناطق محروم برای کارفرمایان امکان پذیر است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: این نهاد امسال برای ایجاد ۵ هزار شغل در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، خدمات و شیلات برنامه ریزی کرده است.

دهقانی افزود: کمیته امداد تلاش دارد با استعداد سنجی، مشاوره، آموزش، ایجاد فرصت شغلی و کاریابی زمینه کار و تلاش و روحیه خودباوری را در جامعه هدف ایجاد کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.