مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد؛

آمادگی افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی تا پایان سال در استان ایلام

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۱۵ پروژه ورزشی در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال در استان ایلام آماده افتتاح هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام  با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی سلامتی برای جامعه ورزش و جوانان روزه دار، گفت: با پیگیری‌های لازم در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز در شش ماه اول سال جاری چهار پروژه ورزشی و تا پایان سال ۱۵ پروژه ورزشی در استان ایلام آماده افتتاح هستند.

او همچنین یادآور شد: در راستای مقابله با کرونا، پنج مکان ورزشی هم اکنون جهت نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تهیه و توزیع پک بهداشتی، مواد ضدعفونی، کاور پرستاری و ضد عفونی معابر را از اقدامات دیگر روز‌های بحرانی ویروس کرونا عنوان کرد و با اهمیت شمردن به فعالیت‌های اثربخش و پتانسیل جوانان سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: با کمک جوانان این سازمان‌ها توانسته ایم پخش روزانه مواد خوراکی و معیشتی برای اقشار بی بضاعت و خانواده‌های کم درآمد ناشی از ویروس کرونا داشته باشیم.

علی شائی با ابراز خرسندی از استقبال پویش‌های مجازی این اداره با همکاری هیات‌های ورزشی استان، ادامه داد: با راه اندازی این پویش‌ها در سطح فضای مجازی و استقبال مخاطبان ورزش دوست توانسته ایم سهمی در ترویج و حفظ ورزش در برنامه ریزی‌های ایام قرنطینه ویروس کرونا داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.