مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام خبر داد؛

‍ انجام عملیات ضدعفونی در اداره کل میرث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت:با شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از این ویروس عملیات ضدعفونی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: به جهت اقدامات عملی مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال و با همکاری مرکز بهداشت و بهداشت محیط شهرستان ایلام اداره کل میراث فرهنگی استان گند زدایی و ضدعفونی شد.

شنبه زاده اظهار کرد: ضد عفونی روزانه واحدها، مکان‌های بهداشتی و راه پله‌ها و سهولت در دادن مرخصی و اجرای طرح حضور دو سوم کارکنان از دیگر اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مقابله با این ویروس است.

او عنوان کرد: تا زمان ریشه کن شدن این ویروس نکات بهداشتی از قبیل فرآیند ضدعفونی اداره کل و ادارت شهرستان‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفته است.

شنبه زاده افزود: دستگاه‌های اجرایی به دلیل داشتن ارباب رجوع‌های متعدد و مختلف با ضدعفونی و انجام موارد بهداشتی توصیه شده می‌توانند گام موثری در پیشگیری از ویروس کرونا بردارند.

شنبه زاده اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی در محل کار و زندگی شخصی مهمترین راه مقابله با بیماری کرونا است که باید همگان به این مهم اهتمام ویژه قائل شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام در پایان از همکاری ویژه امین کریمی رئیس مرکز بهداشت و  مهرداد داودیان سرپرست بهداشت محیط شهرستان ایلام تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.