معاون فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران مطرح کرد؛

آمادگی مسئولان فرهنگی مترو برای نمایش آثار جشنواره «ما کرونا را شکست می‌دهیم»

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران، از امکان برگزاری نمایشگاه هنری با موضوع کرونا استقبال کرد.

احسان بیسادی معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران، درباره نمایشگاه‌های هنری که در نگارگذر‌های مترو برقرار است به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: در حال حاضر فضا‌های نمایشگاهی ایستگاه‌های میرداماد، قیطریه، فردوسی و انقلاب مجموعه‌ای از تابلو‌های اینفوگرافی با موضوع حمایت از کالای ایرانی را نمایش می‌دهند.

وی افزود: ما در ۳۰ ایستگاه فضای نمایشگاهی داریم که با توجه به شعار سال با برند‌های ایرانی گفت‌وگو کرده ایم تا کالا‌های آن‌ها را معرفی کنیم. مدت این نمایشگاه‌ها ۲ هفته است. در مجموع در بحث حمایت از کالای ایرانی، مترو تهران نسبت به سایر فضا‌های شهری و نهاد‌های حاکمیتی جلوتر است.

بیسادی با بیان اینکه در بحث کرونا هم ما اولین نهادی بودیم که تولید محتوا کردیم، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۶۰۰ تخته لمینیت مترو به آموزش فاصله گذاری اجتماعی، نکات لازم برای نظافت منزل و ... اختصاص دارد. همچنین بالغ بر ۱۸۰ فضای بنری داخل ایستگاه‌های مترو هم مرتبط به محتوای مقابله با کروناست. از طرفی محتوای نمایشگر‌های داخل واگن‌ها و ... هم درباره کرونا به مردم آموزش می‌دهند. همچنین در نظر داریم استندآپ‌ کمدی با مضامین آموزشی را در آستانه عید سعید فطر داخل واگن‌ها اجرا کنیم.

وی با اشاره به همکاری مداوم معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری مترو با حوزه هنری گفت: تاکنون بسیاری از آثار هنری که خروجی جشنواره‌های حوزه هنری بوده اند را در فضا‌های مختلف مترو نمایش داده ایم. در صورت درخواست مسئولان حوزه هنری برای نمایش آثار جشنواره بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» هم همکاری تمام و کمال خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار