دانشگاه پیام نور فارس مقام نخست کشور در زمینه جذب منابع استانی

دانشگاه پیام نور استان فارس موفق به کسب مقام اول کشور در جذب منابع استانی و همچنین درآمد‌های غیرشهریه‌ای در سال ۹۸ در بین دانشگاه‌های پیام نور کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: علاوه بر جذب منابع استانی و درآمد‌های غیرشهریه ای، در سال گذشته نیز موفق به جذب ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بخش توازن و همچنین جذب اسناد خزانه بودیم که امیدواریم با تلاش همه همکاران در سطح استان امسال نیز شاهد حفظ رتبه‌های برتر کشوری در بخش درآمد زایی باشیم.

محمدحسن صیف اظهارداشت: برگزاری تمامی کلاس‌های تئوری دانشجویان به صورت مجازی اگر چه در ابتدا با سختی‌ها و مشکلاتی رو به رو بود، اما این کار تجربه بزرگی بود که در نیمسال‌های آتی نیز از آن بهره خواهیم گرفت.

او با اشاره به اهمیت پشتیبانی از کلاس‌های مجازی، اظهارداشت: در نظام‌های آموزش الکترونیکی، پشتیبانی یکی از ارکان مهم و اصلی به حساب می‌آید چرا که اگر این کار با رضایت دانشجو واستاد همراه نباشد نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اضافه کرد: دانشگاه پیام نور دانشگاهی با آموزش ترکیبی و از راه دور است که توقع داریم افزایش آموزش الکترونیکی با کیفیت در سرلوحه همه همکاران قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار