استاندار ایلام خبر داد;

آماده شدن حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در ایلام

استاندار ایلام از آماده شده نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عصر امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه وزیر جهاد کشاورزی به اتفاق استاندار ایلام، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و همچنین منتخبان استان به مزار شهدای گمنام شهر ایلام رفته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ضمن خوشامد گویی به دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و همراهان گفت: از اینکه وزیر محترم جهاد کشاورزی اولین سفر خود را بعد از سمت وزارت به ایلام به خاطر شهدا و ایثار و فداکاری مردم استان اختصاص داده است تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: روز پنجشنبه یک مرحله از طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور و با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

استاندار ایلام افزود: در این مراسم طرح‌ها و پروژه‌ها در سه منقطه فکه در دهلران، لیک مهران و سد شهدا (سد گلال) همزمان و به صورت متمرکز با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه از آماده شده قریب ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها و پروژه‌ها یا آماده افتتاح هستند و یا شروع به کار کرده اند، اما شروع به کار آن‌ها رسما اعلام نشده است که انشاء الله در یکی دو ویدئو کنفرانس دیگر که با حضور رئیس جمهور داریم اعلام می‌شوند و البته ایشان قول داده اند برای افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی به استان سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.