جشن‌های گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود

با توجه به شیوع بیماری کرونا و پرهیز از اجتماعات، امسال جشن‌های گلریزان در سطح استان سمنان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سید هادی نقیبی مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه امسال باغ توجه به شیوع بیماری کرونا جشن‌های گلریزان مثل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود گفت: جشن‌های گلریزان امسال به صورت مجازی و از طریق سامانه‌ها و شماره حساب‌های مورد نظر ستاد دیه استان برگزار می‌شود.

او افزود: در حال حاضر ۶۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در زندان‌های استان سمنان هستند و برای آزادی آن‌ها نیز به ۲۵ میلیارد تومان کمک توسط مردم و خیرین نیاز است.

نقیبی تصریح کرد: در سال گذشته نیز ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان سمنان در ماه مبارک رمضان با کمک‌های مردم و خیرین به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق بانک ملی به شماره حساب ۰۱۰۵۷۰۱۶۸۷۰۰۵ و بانک ملت به شماره حساب ۳۲۵۱۷۸۵۹۱۰ و بانک ملی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۵۸۵ و پرداخت از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد # ۷۷۷۷۰۲۳*۷۸۰* کمک‌های خود را جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استان سمنان اهدا کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.