طی پیامی؛

امیر سرتیپ نصیرزاده از مقام شامخ معلم تجلیل کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی از مقام شامخ معلم تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در لوح‌های ارسالی خود برای امیر سرتیپ احمد میقانی، امیر سرتیپ دوم والی اویسی و امیر سرتیپ دوم احسان فاضلی، ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت، آورده است: روز معلم همواره یادآور خاطره معلمان متفکری است که ژرفکاوی‌شان در بطن دانش، ایشان را به سرچشمه حکمت و خردمندی رهنمون گردیده و سب ساز تربیت نسلی که در جستجوی مأمنی در سایه‌سار درخت برومند روشنی و خردمند‌ی‌اند، شده‌است.

او تصریح‌ کرده است: برای خلبانان که سنگر استوارشان آسمان است، کلاس درس در مرز مرگ و زندگی و در چند هزار پایی از زمین تشکیل می‌شود و معلم خلبان درس پرواز، هوشیاری، درستکاری و رستگاری را یکجا به دانشجوی خود می آموزد. کلاسی که کج فهمی و بدفهمی شاگرد می‌تواند جان، جوانی و اعتبار معلم را یکجا به بازی بگیرد.

امیر نصیرزاده در ادامه تاکید کرده است: مکتبی که سرمشق اولین تکلیف آن شجاعت و از خودگذشتگی در راه آرمان ها و حراست از این مرز پرگهر است، مدرسه ای به وسعت جغرافیایی جوانمردی، از خزر فیروزه گون تا خلیج همیشه فارس، از سجده گاه مشرقی خورشید در مشهد الرضا (ع) تا زیارتگاه آفتاب در صحنه غروب در نزدیکترین نقطه مرزی به گنبد خورشیدی قمر منیر بنی هاشم (ع).

او با تاکید بر این که در این روز خجسته زیارت اساتیدشان کمترین اقتضای ادب شاگردی بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا توفیق دیدار و تجدید ارادت از این شاگرد تا همیشه قدردان شما سلب گردیده است، ضمن تقدیم خالصانه ترین درودها در این روز فرخنده یادآور شده است: اعتماد گرانسنگ سلسله مراتب به این حقیر، محصول خوشه چینی از خرمن دانش و آموزش اساتید برجسته‌ای چون شماست و خود را بیش از پیش مسئول حراست از نام نیک و آموزه‌های ارزشمند اساتیدشان می دانم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با تاکید بر این‌که دامان میهن ما بوسه بر گام مروت‌تان می‌زند، از خداوند متعال، طول عمر، قرین صحت و سلامتی برای اساتید خود مسئلت کرده است.

گفتنی است، امیر سرتیپ نصیرزاده سال گذشته به مناسبت روز معلم، با حضور در منزل امیر سرتیپ دوم فضل‌الله جاویدنیا و امیر سرتیپ پیروان از مقام شامخ اساتید خود تجلیل کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار