دستگیری باند ۴ نفره فروش مواد مخدر در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت:با تلاش ماموران کلانتری ۱۳، باند ۴ نفره فروش مواد مخدر در ایلام متلاشی شد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:در پی اطلاع ماموران انتظامی شهرستان ایلام، مبنی بر اینکه ۴ نفر از فروشندگان مواد مخدر در پاتوقی در یکی از محلات شهر ایلام اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد:ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان ایلام پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام کار‌های اطلاعاتی، پاتوق این سوداگران مرگ را شناسایی کردند.

حیدری زاد با اشاره به اینکه فعالیت این افراد موجب نارضایتی شهروندان شده بود، مطرح کرد:صبح امروز و با تشکیل ۲ اکیپ از ماموران کلانتری ۱۳، پاتوق متهمان متلاشی و ۴ نفر دستگیر نیز شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام انهدام باند‌های فروش مواد مخدر را از اولویت‌های پلیس در شهرستان ایلام دانست و اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 او با بیان اینکه عملکرد قاطعانه پلیس موجب رضایتمندی شهروندان شده است،افزود:هدف از اجرای این طرح‌ها، پاکسازی کامل شهر از حیث جرم و ایجاد محیطی امن برای شهروندان است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.