لزوم مرمت و احیاء گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج

فرماندار کرج بر ضرورت تکمیل پروژه مرمت و بهسازی محوطه گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

لزوم مرمت و احیاء گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج تا پایان شهریور ماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار کرج گفت: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع)  از گلزار‌های شاخص استان و با هویت شناخته شده در سطح ملی است که بخش عمده‌ای از مراسم‌های دینی و مذهبی نیز در این مکان برگزار می‌ شود.

فرماندار کرج با اشاره به تکمیل ۲ قطعه از ۴ قطعه واقع در این گلزار شهدا بر لزوم اتمام کار بازسازی و مرمت گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) تا پایان شهریورماه و قبل از فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس به عنوان طرح پایلوت در کشور  تأکید  کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده قطعه سوم کار در مرحله اجرا قرار گرفته است.  

قاسم پور گفت: هر آنچه داریم را مدیون خون شهدا هستیم، مقدمات کار نیز مهیا است و با تسریع و تلاش و جدیت در کار، فرایند تکمیل آن به عنوان یکی از پروژه‌های نیمه تمام اولویت دار باید در دستور کار قرار گیرد.  

او افزود: پیگیری‌های لازم نیز جهت تأمین اعتبار و آورده مالی از سوی شهرداری کرج و شورای اسلامی شهر صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود این گلزار در هفته گرامیداشت دفاع مقدس به اتمام کار مرمت و احیاء رسیده باشد.  

گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج، چهارمین گلزار شهدای کشور است که با وسعت ۶ هزار و ۹۰۰ متر مربع،  یک هزار و ۵۰۰ شهید را در برگرفته است و به عنوان یکی از مهمترین نقاط شهری  البرز به شمار می‌رود.

در طراحی جدید محوطه این گلزار شهدا رواق‌ها و چهارطاقی‌هایی به سبک معماری ایرانی – اسلامی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.