#۱۶۲ با تبریک تولد قاسم بچه‌مهندس شروع شد

برنامه زنده #۱۶۲ به عنوان اولین مهمان سراغ محمود خسرومنش، بازیگر نقش قاسم در سریال بچه مهندس ۳ رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان ناظم‌بکایی، منتقد سینما و تلویزیون که مجری این برنامه زنده اینستاگرامی‌بود، ابتدا تولد ۲۹ سالگی خسرومنش را به این بازیگر بیرجندی تبریک گفت و از او خواست درباره بازخورد‌های مردمی‌که با او برخورد می‌کنند، بگوید.

خسرومنش با بیان اینکه لهجه غلیظی در این سریال ندارد، گفت:، اما بازخورد‌های خوبی از مردم بیرجند گرفته‌ام و در کوچه و خیابان که با مردم برخورد می‌کنم رضایت‌شان را به من منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه می‌خواسته در این سریال لهجه بیرجندی را به مردم بشناساند، با خنده گفت: خیلی خوشحالم که از این به بعد دیگر برای خیلی‌ها جا افتاده که بیرجند با بروجرد تفاوت دارد.

این بازیگر در همین حال به برخی انتقاد‌ها به شخصیت خود در این سریال اشاره کرد و گفت: این انتقاد‌ها در واقع به شخصیت قصه است، وگرنه من در زندگی شخصی‌ام آدم عصبی نیستم و این عصبی بودن شخصیت قصه، ربطی به بیرجندی بودن من ندارد.
خسرومنش در همین حال حس و حال خود را برای بازی در این سریال، وصف نشدنی توصیف کرد و گفت: امیدوارم با پشتوانه بازی در این سریال، به مرور مدارج بالاتری از بازیگری را در دیگر عرصه‌های تلویزیون و سینما تجربه کنم.

#۱۶۲ برنامه‌ای است که روابط عمومی رسانه ملی تدارک دیده تا در این روز‌های کرونایی به شیوه راحت تری با اصحاب فرهنگ و هنر گفت‌وگوی مستقیمی داشته باشد و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالیبود
آخرین اخبار