پلمپ ۱۰ واحد مرغ فروشی غیر مجاز در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران، گفت: ۱۰ واحد صنفی کشتار غیر مجاز مرغ زنده در شهرستان که بصورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند، پلمپ شدند.

پلمپ ۱۰ واحد مرغ فروشی غیر مجاز در مهران

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در گفت گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای سلامت شهرستان و همکاری و تعامل مطلوب اتاق اصناف، کسبه و بازاریان با پلیس به جز واحد‌های صنفی مستثنی شده در این مصوبه، مابقی اماکن تجاری و مغازه‌ها، کسب و کار خود را جهت ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل کردند.

او افزود: در این راستا و با انجام گشت زنی‌های مستمر پلیس، تعداد ۱۰ واحد صنفی کشتار غیر مجاز مرغ زنده که بصورت غیرقانونی به فعالیت خود ادامه داده بودند و به اخطار‌های صادره از سوی شبکه بهداشت و درمان و دستورالعمل‌های صادره ستاد مبارزه با کرونا و همچنین تذکرات صادره از سوی پلیس توجهی نداشتند با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شدند.

سرهنگ شهبازبیگی از کلیه واحد‌های صنفی شهرستان مهران که با پلیس در تمامی زمینه‌ها و علی الخصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همکاری مطلوب داشته اند، قدر دانی کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.