تسهیل در دسترسی بیماران خاص به دارو

با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه میان دانشکده علوم پزشکی آبادان، داروخانه منتخب این دانشکده و داروخانه هلال احمر، دسترسی بیماران خاص جنوب غرب خوزستان به دارو تسهیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،هدا مجیری معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور دسترسی بیماران خاص و صعب‌العلاج منطقه به داروهای مورد نیازشان و امکان تهیه داروها در منطقه و عدم مراجعه بیماران تحت پوشش این دانشکده به اهواز، تفاهم‌نامه یادشده منعقد شد.

او افزود: با توجه به این تفاهم‌نامه، همکاری بین داروخانه هلال احمر و داروخانه امام رضا واقع در شهرستان خرمشهر به عنوان منتخب در تأمین و تحویل داروهای خاص صورت خواهد گرفت و داروهای خاص مورد نیاز بیماران آبادان، خرمشهر، اروندکنار، چوئبده و شادگان در داروخانه منتخب دانشکده علوم پزشکی آبادان قابل تأمین می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان ناظر بر روند تأمین و توزیع این داروها فعالیت خواهد کرد.

مجیری گفت: بیماران خاص تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان از مساعدت دارویی بیماران خاص برخوردار هستند و با مراجعه به معاونت غذا و دارو و تشکیل پرونده می‌توانند طبق شیوه‌نامه این مساعدت را دریافت کنند. در سال گذشته بالغ بر پنج میلیارد ریال مساعدت به دو هزار و ۷۳۹ بیماران تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.