چراغی:‌ ای کاش سیف‌الله پور به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت نمی‌کرد

مدیر تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: سیف الله پور به ما لطف کرده و باید پول او را پرداخت کنیم، اما‌ای کاش شکایت نمی‌کرد.

ایوب چراغی، مدیر تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در گفت‌و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعیین تکلیف رقابت‌های لیگ نوزدهم، اظهار داشت: ما که دوست داریم تیمی سقوط نکند. بالاخره صحبتی‌ها و پیشنهاداتی  شده است. می‌شود با اضافه شدن ۲ تیم اول لیگ دسته اول، لیگ آینده را با ۱۸ تیم برگزار کرد. به نظر من اگر این کار که در سازمان لیگ هم مورد بحث قرار گرفته است، صورت بگیرد، اتفاق خوبی خواهد بود. البته تعیین تیم قهرمان، با سازمان لیگ است. ما نمی‌توانیم نظری بدهیم، اما پرسپولیس ۱۰ امتیاز از رقبا جلو‌تر است و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.

چراغی: کاش سیف‌الله پور با چماق وارد دفتر ما می‌شد، اما شکایتش را به کمیته تعیین وضعیت نمی‌برد

برای سلامتی بازیکنان بهتر است لیگ ادامه نداشته باشد

چراغی ادامه داد: انتظار داریم که حتی پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ اعلام شود، اما سازمان لیگ هر تصمیمی برای ادامه لیگ نوزدهم بگیرد، ما تابع آن تصمیم خواهیم بود. اگر هم لیگ را ادامه ندهیم، به نظر من برای سلامتی بازیکنان بهتر خواهد بود. دستورالعمل‌ها برای رعایت بهداشت در تمرینات و اردوها، عنوان شده، اما مگر می‌شود همه بازیکنان یکجا باشند و در صورت ناقل بودن یک نفر، کرونا به دیگران سرایت نکند؟


بیشتر بخوانید: پارس جنوبی به دنبال برگزاری جلسه با سیف الله پور/ مدیر نساجی از شکایت خود منصرف می‌شود؟


برای پرداخت حقوق بازیکنان باید دستورالعمل واحدی صادر شود

او با اشاره به امکانات محدود ورزشگاه‌های کشور افزود: همه ورزشگاه‌های کشور مجهز نیستند که بگوییم این استادیوم‌ها امکانات مورد نیاز برای جلوگیری از این ویروس را دارند. امیدوارم ادامه لیگ تعطیل شود تا تیم‌ها بتواند به فکر آینده باشند. البته این تعطیلی به نحوی نباشد که بازیکنان از دریافت حق شان، محروم شوند. بازیکنان هم در این فصل زحمت کشیده اند. می‌توان توافق و دستورالعمل یکسانی بین تیم‌های لیگ برتری باشد و مشخص شود که مثلا چند درصد باید به بازیکنان داده شود. همه هم از این دستورالعمل تبعیت کنند. چرا که بازیکنان واقعا باید به حق خود برسند و حالا این اتفاق ناخواسته نباید خللی در کار آن‌ها وارد کند. امیدواریم تصمیم درستی برای این موضوع اتخاذ شود.

تاریخ‌های اعلام شده برای آغاز لیگ، گمانه‌زنی است

مدیر تیم پارس جنوبی درباره آخرین مکاتبات صورت گرفته بین تیم‌های لیگ برتری و سازمان لیگ برای تعیین تکلیف نهایی لیگ برتر تصریح کرد: چیز جدیدی صورت نگرفته، اما از این طرف و آن طرف می‌شنویم که شاید آخر خرداد لیگ برتر از سر گرفته شود و بازهم منتظر هستیم. همه این تاریخ‌ها از نظر من، گمانه زنی است. در سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا، به استناد آمار لحظه‌ای کشور، تصمیم گیری می‌شود و آمار مبتلایان و شرایط کشور مد نظر قرار گرفته می‌شود. ما نیز منتظر هستیم ببینیم نتیجه نهایی چه می‌شود.


بیشتر بخوانید:  سیف‌الله‌پور: مدیران پارس‌جنوبی پیش خودشان می‌گویند چه بهتر که لیگ برگزار نشود/ امروز آخرین مهلت من به آقایان است


چراغی: کاش سیف‌الله پور با چماق وارد دفتر ما می‌شد، اما شکایتش را به کمیته تعیین وضعیت نمی‌برد

سیف الله پور به ما لطف کرد و ما به او بی‌لطفی کردیم

چراغی درباره ماجرای بدهی پارس‎جنوبی به ایزد سیف  الله پور، مدیر ورزشی باشگاه نساجی مازندران، بیان کرد: من به بوشهر آمدم و می‌خواهم به زودی به تهران برگردم. مراد مرادی، مدیر عامل باشگاه هم برای برگزاری جلسه با سیف الله پور وارد تهران می‌شود. من قطعا این جلسه را برگزار می‌کنم. دنبال توافق با او هستیم و تا به حال به صورت لفظی با او کنار آمدیم. به او اعلام کردیم که نمی‌توانیم مدعی باشیم پول تو را نمی‌دهیم. او لطف کرده و به ما امکاناتی داده و این ما بودیم که در حق سیف الله پور، کم لطفی کردیم. قطعا به دنبال توافق با او هستیم و این اتفاق رخ خواهد داد.

اسم کمیته مشخص است، تعین وضعیتِ بازیکنان

مدیر تیم فوتبال پارس جنوبی درخصوص ابهامات مطرح شده درخصوص اینکه آیا شکایت سیف الله پور از پارس جنوبی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود، یا نه، تاکید کرد: این موضوع باید در یک دادگاه دیگری بررسی می‌شد. حالا سیف الله پور رفته و این شکایت را در کمیته تعیین وضعیت مطرح کرده است. از نظر قانونی، اسم این کمیته مشخص است. کمیته تعیین وضعیت بازیکنان! باشگاه ما به آژانس‌های هوایی هم بدهکار است، نمی‌شود که آن‌ها بروند و در فدراسیون فوتبال طرح موضوع کنند.


بیشتر بخوانید: ماجرای حضور مدیرعامل پارس‌جنوبی در کمیته تعیین وضعیت


او ادامه داد: نه فقط باشگاه ما، بلکه دیگر باشگاه‌ها هم نباید دچار چنین موضوعی شوند. حالا نگرانیم بابی باز شود و از فردا هر کسی از باشگاه‌ها بدهکار است، سراغ کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال را بگیرد.‌ ای کاش این موضوع به این شکل مطرح نمی‌شد. کاش سیف الله پور با چماق وارد دفتر ما می‌شد و داد و بی داد می‌کرد، اما این اتفاق رخ نمی‌داد. من و سیف الله پور صحبت‌هایی را در این چند روز، در رسانه‌ها انجام دادیم و انتظار نداشتیم موضوع پیچیده شود. چرا که ما به دنبال حل این مشکل هستیم و نمی‌خواهیم ادامه دار باشد. در حضور  سیف الله پور به او گفتم، به ما لطف داشته و فوق العاده آدم باشخصیتی است. امیدوارم این مسئله حل شود و دیگر چنین پرونده‌هایی در کمیته تعیین وضعیت باب نشود.

به محض آغاز تمرینات، از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم

چراغی در خصوص پیگیری این باشگاه از وضعیت سلامت بازیکنان پارس جنوبی، گفت: در صورتی که به ما اعلام کنند که تمرینات، در فلان تاریخ آغاز می‌شود، پیش از آغاز تمرینات، تست کرونا را در تهران از بازیکنان می‌گیریم. سلامت بازیکنان برای ما مهم است و قطعا این کار را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار