کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس شرکت تعاونی نیست که هر کس دنبال سهم سیاسی خود باشد

فعال اصولگرا گفت: رئیس مجلس، ترکیب هیئت رئیسه و مسئولان کمیسیون‌ها باید با ملاک توجه به مشکلات مردم شوند.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شاخصه‌های انتخاب رئیس مجلس یازدهم گفت: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند مجلس در راس امور است؛ مجلسی می‌تواند در راس امور باشد که مطالبات مردم، مشکلات، منافع ملی، امنیت و امنیت روحی و روانی کشور  را در راس مسائل و دغدغه‌های خود قرار دهد.

او افزود: رئیس مجلس، ترکیب هیئت رئیسه و مسئولان کمیسیون‌ها باید با ملاک توجه به مشکلات مردم و منافع ملی انتخاب شوند و کسی باید سکان امور را در دست بگیرد که تجربه کافی ، قدرت مدیریت داشته و وکیل‌المله باشند،  چرا که ما به دنبال وکیل الدوله نیستیم، بلکه به دنبال وکیل المله هستیم.


بیشتر بخوانید:بهترین گزینه برای ریاست مجلس یازدهم کیست؟ 


کنعانی مقدم ادامه داد: این موضوع که برخی تصور می کنند  با لابی‌ در جا‌های مختلف می‌توانند مجلس را در کنترل خود داشته باشند اشتباه فاحشی است، بنابراین مجلس باید به مسئولیت‌های خود عمل کند و در خصوص نظارت بر عملکرد دولت، وضع قوانین جدید در رابطه با جهش اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی باید این توانمندی را داشته باشد.

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: به نظر می‌رسد جمع بندی  ۲۸۵ نماینده مجلس  برای انتخاب رئیس مجلس کسی باشد که بتواند ماموریت خود را انجام دهد، وگرنه مجلس شرکت تعاونی نیست که هرکسی به دنبال سهم سیاسی خود باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
با این شعار ها میخوان بگن // ما خوبیم و بقیه کارشان اشکال داره // در صورتی که همگی سر و ته یه کرباسید // دیگه حنایتان رنگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فعال اصول گرا جان// در این چهل سال // مجلس و دولت بنوبت بین شما و اصلاح طلبها هی جا بجا شد // ولی همگی بدنبال باند بازیهای خودتان بودید و به معیشت مردم و بیکاری جوانها رسیدگی نکردید // از همگی خواهش میکنم از این حرفهای شعار گونه دست بردارید
آخرین اخبار