ویروس کرونا همچنان در جنوب غرب خوزستان پیشتازی می‌کند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش ۸ نفر دیگر به ویروس کرونا در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، با بیان اینکه امروز ۸ نفر دیگر به ویروس کرونا در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت:از این تعداد ۵ نفردر آبادان و۳ نفر مربوط به خرمشهر است.

او افزود: ۳۳۶ نفر تا امروز مورد ابتلای قطعی در منطقه دانشکده علوم پزشکی آبادان به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تا کنون، در آبادان ۱۳۹ خرمشهر ۱۶۶ و شادگان ۳۱ مبتلا وجود داشته است، ادامه داد: در روز گذشته ۱۹ نفر بستری جدید و ۱۶ نفر مرخص شده اند و در مجموع تا کنون ۲۷۱ بیمار مثبت قطعی نیز بهبود پیدا کرده و با حال خوب مرخص شده اند.

سلمان‌زاده گفت: در حال حاضر نیز ۱۱۶ بیمار مشکوک و مثبت در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۳۹ بیمار مثبت قطعی هستند و بقیه مشکوک یا دارای علائم حاد تنفسی می‌باشند.

او با بیان اینکه موارد فوت شده همان ۲۶ نفرو بدون تغییر در ۲۴ ساعت گذشته باقی مانده، عنوان کرد: تاکنون ۶ نفر در آبادان، ۱۸ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.