۲ بازیکن ناپولی تکلیف سردار را مشخص می‌کنند

یک رسانه معتبر ایتالیایی پیوستن ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ به ناپولی را در گرو مشخص شدن تکلیف ۲ بازیکن ناپولی دانست.

۲ بازیکن ناپولی تکلیف سردار را مشخص می‌کنندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, روزنامه معتبر گازتو دلو اسپورت در شماره امروز خود گزارشی از فعالیت‌های ناپولی در بازار نقل و انتقالات منتشر کرد و در بخشی از این گزارش انتقال سردار آزمون به ناپولی را «شدنی» توصیف کرد، اما در عین حال افزود  ابتدا باید تکلیف مرتنس و ملیک ۲ بازیکن این تیم مشخص شود.

این رسانه ایتالیایی نوشت، پس از چرخه‌ای که از ۷ سال قبل در ناپولی آغاز شده، انتظار می‌رود شاهد انقلابی در این تیم باشیم، با تغییرات فراوان در خط دفاع و حمله.

آبی پوشان پیش از این چندین هدف را شناسایی کرده اند و کریستیانو جینتولی (مدیر ورزشی ناپولی) آماده ارائه پیشنهاد‌های خود است. نام سردار ازمون از زنیت سن پترزبورگ برای خط حمله مطرح است.

گازتا دلو اسپورت از قول این مقام ناپولی می‌نویسد:

با توجه به اینکه مرتنس و میلیک ممکن است از تیم جدا شوند، ما به یک سانتر فوروارد احتیاج داریم. آندره پتاگنا در ماه ژانویه گرفته شد، اما او به تنهایی برای فاز تهاجمی کافی نخواهد بود. این امر در سردار آزمون ۲۵ ساله مشاهده می‌شود که برای زنیت سن پترزبورگ بازی می‌کند. ملی پوش ایرانی علاوه بر اینکه در گلزنی مداومت دارد (۲۹ بازی و ۱۴ گل در فصل)، دارای ویژگی‌های فنی خوبی است که می‌داند چگونه با هم تیمی‌های خود همکاری کند و خود را در معرض دید آن‌ها قرار دهد. حدود ۱۴ میلیون یورو ارزش دارد. "


بیشتر بخوانید: 

 سردار آزمون، ستاره ایرانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا

حضور آزمون در اورتون مشروط شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما که یه بازی خوب از این آقا برای تیم ملی ندیدیم.....
آخرین اخبار