با حضور رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور؛

۲ مرکز نیکوکاری در کامیاران افتتاح شد

مرکز نیکوکاری حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) و نظام صنفی کشاورزی کامیاران افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدرسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد املم خمینی (ره) کردستان عصر پنجشنبه در آیین افتتاح این ۲ کانون گفت: مراکز نیکوکاری با هدف شناسایی نیازمندان و جمع‌آوری کمک‌های خیران برای کمک به اقشار ضعیف جامعه ایجاد شده است.

شیخی زاده اضافه کرد: هم‌اکنون ۴۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان مشغول به فعالیت هستند که توسط هیات امنا، خیران، معتمدین محلی و امامان جمعه مساجد اداره می‌شود.

او یادآور شد: خیران در سال ۹۸ از طریق این مراکز ۱۸۵ میلیارد ریال به نیازمندان کردستانی کمک کرده‌اند.

شیخی زاده افزود: این کمک‌ها شامل نقدی و غیر نقدی است که کمک‌های غیر نقدی در قالب اهدای سبد غذایی، اطعام، پوشاک، اهدای زمین برای ساخت مسکن، تأمین دارو، جهیزیه، سبد کالای بهداشتی و لوازم ضروری زندگی بوده است.

او گفت:هم‌اکنون از طریق این مراکز حدود ۲ هزار نیازمند شناسایی‌شده‌اند که برای حمایت از این تعداد ۲ هزار و ۶۵۰ نیکوکار نیز شناسایی و جذب شده‌اند.

رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور و مدیر کل کمیته امداد کردستان و امام جمعه شهرستان کامیاران پس لز افتتاح این مراکز از آشپزخانه پخت غذای (اطعام نیازمندان) مرکز نیکوکاری حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) بازدید کردند.

در سیزدهمین روز ماه مبارک رمضان ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمند و خانواده‌های تحت حمایت به ارزش ۵۰ میلیون ریال توسط این مرکز توزیع شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.