جروبحث زناشویی زوج چینی روی ریل قطار مترو!

درگیری لفظی یک زوج چینی روی سکوی ایستگاه مترو به داخل ریل قطار کشیده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اختلاف زناشویی بین هر زن و شوهری وجود دارد. باید به چنین اختلافاتی در محیطی مناسب و در حالی که هر دو طرف آرامش کامل دارند رسیدگی شود تا راه حلی برای آن پیدا و در صورت پیدا نشدن راه حل از بزرگ‌تر‌های دو طرف درخواست کمک شود.

بدون شک مکان‌های عمومی محل مناسبی برای رونمایی از این اختلاف نیست و نه تنها کمکی به حل اختلاف نمی‌کند بلکه به پیچیده‌تر شدن اوضاع می‌انجامد، مانند اقدام عجیب یک زوج چینی در ایستگاه مترو!


بیشتر بخوانید: واکنش جالب زرافه به حمله گله‌ای شیرها!


یک زن چینی که پس از اختلاف با نامزدش به داخل محوطه ریل قطار پریده بود با دخالت پرسنل ایستگاه نجات یافت. این زن پس از آنکه به‌صورت لفظی با شوهرش روی سکوی ایستگاه درگیر شد در اقدامی عجیب و خطرناک به داخل محدوده ریل پرید. در حالی که درگیری این زوج باز هم ادامه داشت پرسنل ایستگاه مترو وارد عمل شدند و زن را به روی سکو انتقال دادند. این اتفاق در ایستگاه متروی " نانجینگ جنوبی " رخ داد.

بنا به گزارش پلیس محلی چین ظاهرا هنگامی که این زوج به خانه یکی از دوستان خود در نانجینگ دعوت شده بودند مصرف زیاد مشروبات الکلی توسط شوهر این زن موجب شد تا او بلیط اشتباهی برای بازگشت به خانه خریداری کند. همین مسئله موجب درگیری لفظی این دو در ایستگاه مترو و پرتاب بلیط‌ها به داخل محدوده ریل قطار شد.

گفتنی است؛ پلیس ضمن تذکر به این زن او را مبلغ ۵۰ یوان (۷ دلار) جریمه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار