پیش بینی ۲۵۱ پروژه برای جهش تولید در کرمان

معاون مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۲۵۱ پروژه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای جهش تولید پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهرداد محمدی سلیمانی، معاون مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به سال جهش تولید گفت: در ادبیات توسعه فرآیند جهش تولید با آغاز حرکت خیز اقتصادی برابری می‌کند و بر این اساس باید برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

محمدی سلیمانی افزود: بر این اساس ۲۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان برای سال ۹۹ پیش بینی شده که ۳۵ درصد آن‌ها مربوط به بخش دولت و مابقی مربوط به بخش خصوصی است.

معاون مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سال جهش تولید تصریح کرد: در فرمایشات ایشان تاکید شده است که باید تغییر محسوس در زندگی مردم رخ دهد که نیاز به برنامه ریزی دقیق در این زمینه داریم.

محمدی سلیمانی با اشاره به اینکه استان کرمان در ستاد اقتصاد مقاومتی بحث جهش تولید را پیش می‌برد، افزود: این کار در دو سطح پیش می‌رود که یک مورد بحث سرمایه گذاری است که با توجه به محدودیت منابع ضرورت دارد یکسری اولویت‌ها در سرمایه گذاری را مدنظر قرار دهیم.

معاون آمار و اطلاعات مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان داشت: در این راستا یکسری پروژه‌ها در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای دستگاه‌ها و بخش خصوصی تدوین شده است.

محمدی سلیمانی تصریح کرد: این پروژه‌ها به نحوی هستند که بحث جهش تولید را از منظر سرمایه گذاری پیش می‌برند، در کنار آن بحث ۱۱۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شده است که باید ساز و کار برای فعال کردن آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.