خلق حماسه‌ای دیگر به همت نیروی دریایی ارتش دررزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه

۲۵۰ بسته اقلام معیشتی کمک‌های مومنانه به همت کارکنان وخانواده‌های منطقه سوم نبوت نداجا درمناطق محروم شهرستان کنارک توزیع شد.

دریادار دوم عرشه مصطفی تاج الدینی فرمانده منطقه سوم نبوت نداجا، درحاشیه فاز چهارم پخش اقلام معیشتی درمیان مردم نیازمند مناطق وروستا‌های شهرستان کنارک در ادامه رزمایش «کمک مومنانه» در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عید نیمه شعبان بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت تاکید داشتند.

او اضافه کرد: در راستای عمل به منویات معظم له و همچنین کمک به اقشار نیازمند و کم درآمد، فاز چهارم این رزمایش بزرگ با توزیع ۲۵۰ بسته هرکدام به ارزش ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال به همت کارکنان وخانواده‌های دریادل منطقه درسطح مناطق محروم ونیازمند شهرستان کنارک درروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) روز اکرام ایتام ونیازمندان توزیع وپخش شد.

تاج الدینی تصریح کرد: در ادامه بیانات فرماندهی معظم کل قوا،  نیروی دریایی ارتش مستقر در جنوب سیستان وبلوچستان، تصمیم به برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه گرفت و ما در مجموعه ارتش وسپاه و بسیج شهرستان با همکاری و مشارکت مردم گروه‌های جهادی و معتمدین رزمایش کمک مومنانه را از نیمه شعبان آغاز کردیم و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

او  در بخشی دیگری افزود؛ کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» که به صورت کالا و نقدی می‌باشد محل دریافت ومرکز پخش آن مساجد است وبسته‌ها طبق لیست‌های مشخص شده و بین خانوار‌هایی که در قضیه ویروس کرونادچار آسیب شده اند وبواقع نیازمند هستند، توزیع می‌شوند.

امیر تاج الدینی درپایان خاطر نشان کرد با تأکید بر اینکه ارتش در اجرای فرامین مقام معظم رهبری همیشه پیشقدم بوده و هست، یادآور شد: ارتش سعی دارد تا این رزمایش بزرگ درسواحل مکران که آغاز بسیار خوبی داشته است به بهترین شکل به سرانجام برساند.

او با بیان اینکه مشکلات کشور را می‌توان با تلاش و همدلی همگان در داخل به شایستگی هموار کنیم، گفت: منویات رهبر انقلاب در این برهه حساس راهگشای تمامی مشکلات جامعه بوده و بر همین اساس لازم است تا تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری بکار گیریم.

او با تقدیر از خیرین و مردم بویژه کارکنان وخانواده‌های منطقه سوم افزود: نقش ارتش در این رزمایش رابط و تسهیل‌گر است و تلاش می‌کند کمک‌های مومنانه خیرین و مردم را به دست نیازمندان حقیقی برساند.

 درفاز چهارم این رزمایش بزرگ مسئولین لشکری وکشوری ازجمله فرماندار کنارک جناب آقای مهندس یوسفی، مولوی ملکی پور امام جمعه اهل سنت حضور که هرکدام درسخنانی مشترک از تلاش‌های خالصانه نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک درجهت رفع محرومیت زدایی وتوسعه هرچه بیشتر سواحل مکران تشکر کردند.


بیشتر بخوانید:  توزیع ۳۰ بسته غذایی به حادثه‌دیدگان محله جنگلوک چابهار

توزیع ۳۵۲ هزار سبد غذایی طرح کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان آغاز شد


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار