فابرگاس: لوشامپیونه خیلی زود تعطیل شد/ مسئولان می‌توانستند صبر بیشتری به خرج دهند

بازیکن اسپانیایی موناکو معتقد است مسئولان لیگ فرانسه خیلی زود لوشامپیونه را تعطیل کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سسک فابرگاس هافبک تیم فوتبال موناکو اعتقاد دارد مسئولان لیگ فرانسه خیلی زود تصمیم گرفتند رقابت‌های فصل جاری را به پایان برسانند.  

با از سر گیری رقابت‌های بوندسلیگا از ۲۶ اردیبهشت ماه، هافبک اسپانیایی موناکو معتقد است مسئولان سازمان لیگ فوتبال فرانسه می‌توانستند بیشتر صبر کنند.  

فابرگاس درباره تعطیلی لوشامپیونه اظهار داشت:این تصمیم بزرگی بود که اتخاذ شد و من می‌توانم دلیل آن را درک کنم، اما با در نظر گرفتن دیگر کشور‌ها که هنوز هم سعی می‌کنند لیگ را ادامه دهند، می‌توانم بگویم که این تصمیم خیلی زود گرفته شد.


بیشتر بخوانید: فابرگاس: آینده هازارد در رئال مادرید روشن است


فابرگاس در ادامه گفت: هر چند سلامتی ما و خانواده هایمان مهم‌ترین مسئله است و همه در این شرایط باید در امنیت باشند، اما ما می‌توانستیم تمریناتمان را با شرایط ویژه دنبال کنیم تا هیچ خطری برای کسی ایجاد نشود. به طوری که هیچ کسی به دیگری دست نزند و بازیکنان فاصله لازم را رعایت کنند.  

او افزود: مسلما در این شرایط یک نفر باید تصمیم گیری کند و ما باید تابع این تصمیمات باشیم. در حال گذراندن سخت‌ترین روز‌ها در زندگی حرفه‌ای و شخصی مان هستیم و باید با این شرایط کنار بیاییم. مطمئنم در آینده همه چیز رو به راه خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.