فرماندار مشهد:

همه باید پای کار بازآفرینی شهر باشند

فرماندار مشهد گفت: بازآفرینی وقتی نتیجه می‌دهد که همه دستگاه‌های اجرایی عضو، پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد  در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد که در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، گفت: امروز «ارائه و بررسی سند توسعه محله طرق» توسط دفتر توسعه محله طرق در ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد ارائه شد، اما تصویب و اجرای آن نیازمند این است که همه اعضای اصلی ستادبازآفرینی شهرستان به درک و شناخت دقیقی از شرایط برسند.

او افزود: وقتی دستگاه‌ها کوتاهی کنند تکلیف ستاد مشخص نیست. ستادبازآفرینی موتور محرک دستگاه‌های اجرایی است. وقتی دستگاهی از ستاد بازآفرینی عقب می‌افتد نباید این تصور به وجود بیاید شهرداری کار را انجام می‌دهد.

فرماندار مشهد ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند که جلسات ما نتیجه داشته باشد و بتوانند نتایج آن را در زندگی خود بببینند. باید طبق یک برنامه مدون پیش برویم.

بیشتر بخوانید: راه اندازی ۲۰۰ کسب‌وکار خانگی در محلات هدف بازآفرینی فضا‌های شهری مشهد

هاشمی بیان کرد: اعضای اصلی ستاد بازآفرینی باید طبق دستورالعمل‌های مصوب هیئت وزیران دولت عمل کنند. اگر نیاز است که در مواردی مدیران کل دستگاه‌ها در جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان حضور داشته باشند باید حضور فعال و پیگیر داشته باشند. اگر قرار است معاون یا مدیر دیگری به عنوان نماینده جهت حضور در ستاد معرفی کنند باید شخصی دارای اختیارات کامل باشد.
 

غیبت مستمر مدیران به هر دلیلی باعث تاسف است


او با اشاره به اینکه مدیری با تاخیر در جلسه حاضر شود پذیرفته نیست، تصریح کرد: غیبت مستمر مدیران به هر دلیلی باعث تاسف است. اعضای ستادبازآفرینی و کمیته‌های ۴ گانه آن باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

فرماندار مشهد ادامه داد: اگر مدیری نماینده خود را در ستاد مشخص کند حق ندارد بعد از تصویب مصوبات در جلسات ستاد آن‌ها را زیر سوال ببرد و بگوید که مدیر قرار است این مساله را  پیگیری کند.

هاشمی اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این است که غیبت مدیران در جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان باعث شده که برای بسیاری از مدیران اجرایی ما شرح وظایف «دفاتر توسعه محله (تسهیلگری)» تعریف نشده است و هیچ آشنایی با عملکرد آن‌ها ندارند.

او افزود: برخی مدیران کرونا را بهانه‌ای برای عدم حضور می‌دانند در صورتی که مسئولین موظف اند با کار زندگی و کار کنند. با وجود کرونا باید بیشتر از قبل پای کار باشیم. مردم انتظار دارند نتیجه جلسات ما را ببینند.

انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار