چالش‌های مدیرعامل جدید منطقه ویژه در باشگاه پارس‌جنوبی/ مرادی، رفتنی شد

تغییرات کلان در منطقه ویژه، چالش‌های جدیدی در باشگاه پارس‌جنوبی ایجاد خواهد کرد.

چالش‌های مدیرعامل جدید منطقه ویژه در باشگاه پارس‌جنوبی/ مرادی، رفتنی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (یکشنبه) تغییرات کلانی در مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی شاهد بودیم و پیروز موسوی، مدیرعامل این مجموعه پس از کنار رفتن، جای خود را به مدیر دیگری داد.

ارتباط مراد مرادی، مدیرعامل موقت (سرپرست) باشگاه پارس‌جنوبی، با موسوی باعث شده بود تا  مرادی که نقش رئیس دفتری موسوی را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست در باشگاه پارس‌جنوبی فعالیت کند و حالا با تغییرات رخ داده، به زودی شاهد رفتن مرادی از پارس و حضور شخص جدیدی در باشگاه خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: ماجرای حضور مدیرعامل پارس‌جنوبی در کمیته تعیین وضعیت


البته مشکلات دوران مدیریت مرادی، ابتدا باید برطرف شود تا مدیران جدید منطقه ویژه، مدیرعامل جدید پارسی‌ها را معرفی کنند. مرادی به دلیل دو شغله محسوب شدن، به زودی مسئولیتش در باشگاه پارس به پایان می‌رسد و پس از تعیین هیئت مدیره در باشگاه پارس‌جنوبی، مدیرعامل جدید نیز اعلام خواهد شد. باشگاه پارس‌جنوبی از ابتدای لیگ نوزدهم، بدون هیئت مدیره فعالیت می‌کرد. 

همچنین از آخرین پرداخت به بازیکنان پارس‌جنوبی، حدود ۵ ماه می‌گذرد و باشگاه پارس جنوبی بدهی‌های زیادی را به هتل‌ها، آژانس‌های هواپیمایی، بازیکنان و کادر فنی سال‌های پیش خود دارد و باید دید مشکلات مالی فعلی، چگونه توسط مدیران جدید برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار