مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی خبر داد؛

هماهنگی برای بازگشت بیش از ۶۰۰ نفر از زائران بین الملل

مدیر مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی گفت: هماهنگی برای بازگشت بیش از ۶۰۰ نفر از زائران انجام شده و تلاش برای خروج مابقی آنان از کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی محصل مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی با اشاره به انجام تست کرونا ۸۰۰ زائر بین‌الملل توسط آستان قدس رضوی، گفت: از اسفندماه پارسال که شیوع ویروس کرونا در مشهد جدی شد جمعی از زائران غیر ایرانی در این شهر سرگردان شدند. از آنجایی که رسالت آستان قدس رضوی، خدمت‌رسانی شایسته به این زائران است در طول این مدت میزبان این زائران در شهر مشهد بوده و خدمات متعددی به آنان ارائه کرده است.
 
او افزود: آستان قدس رضوی با همکاری سایر نهاد‌ها از جمله نمایندگی وزارت امور خارجه در شرق کشور، استانداری خراسان رضوی،  اقدامات لازم را برای میزبانی و رفع مشکلات بازگشت این زائران انجام داده است.

بیشتر بخوانید: تقویت فرهنگ میزبانی یک ضرورت است

مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه غالب زائران بین‌المللی جامانده از کشور بحرین هستند، ادامه داد: ارائه خدمات اسکان و تأمین غذا از ۱۸ اسفندماه پارسال به بعد توسط این مرکز صورت گرفته و در تلاش هستیم تا علاوه بر تامین نیاز‌های اصلی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان برای آنان اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام موحدی محصل بیان کرد: غالب این زائران از کشور‌های پاکستان، بحرین، عربستان، غنا و عراق هستند که برای خروج آنان از کشور تمامی اقدامات لازم در حال انجام است.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار