گاف ۱۳ میلیاردی پرسپولیسی‌ها

مدیران باشگاه پرسپولیس در زمان عقد قرارداد بیرانوند با آنتروپ اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد، علیرضا بیرانوند، دروازه بان باشگاه پرسپولیس به رویال آنتروپ بلژیک پیوست تا فصل آینده در این تیم بازی کند.

در قرارداد این بازیکن با پرسپولیس آمده بود که برای حضور در تیم دیگر باید ۷۰۰ هزار دلار پول رضایت نامه بدهد که باشگاه آنتروپ این موضوع را پذیرفت و قبول کرد که این مبلغ را پرداخت کند.

در همان ابتدا باشگاه بلژیکی ۱۵۰ هزار دلار پرداخت کرد که این پول به حساب بشار رسن واریز شد و قرار است در زمان تست پزشکی نیز ۲۵۰ هزار دلار دیگر به سرخ‌ها پرداخت شود و باقی مانده پول نیز پس از صدور ITC پرداخت می‌شود.

البته در زمان عقد قرارداد، باشگاه آنتروپ به پرسپولیس پیشنهاد داد که آن‌ها به جای ۷۰۰ هزار دلار، ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار دلار دریافت کنند و به جای آن در قرارداد بعدی  علی بیرو، یک میلیون یورو سود کنند که مدیران وقت این موضوع را نپذیرفتند.


بیشتر بخوانید: آشتیانی: اختلاف هیئت مدیره به پرسپولیس لطمه می‌زند/ جذب بازیکن خارجی جیب دلالان را پر می‌کند


مصطفی سلیمانی، وکیل بیرانوند در این باره گفت: باشگاه بلژیکی پیشنهاد داده بود که اگر پرسپولیس ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار دلار بگیرد، در زمان عقد قرارداد بعدی بیرانوند، آن‌ها نیز یک میلیون یورو دریافت کنند که پرسپولیسی‌ها به دلیل مشکل مالی که آن زمان داشتند و اینکه احتمال داشت انتقال بعدی محقق نشود،  این موضوع را نپذیرفتند.

اگر سرخ‌ها با پیشنهاد بلژیکی‌ها موافقت می‌کردند، می‌توانستند به جای ۳۰۰ هزار دلار بیشتر، یک میلیون یورو دریافت کنند، اما آنها در این موضوع گاف ۱۳ میلیاردی دادند که می‌تواند در آینده به ضرر آن‌ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
این به شرطیه که بیرانوند به یک تیم دیگه با ارزش بیش از یک میلیون یورو منتقل بشه در کل مدیرانی که میدونند عمر میدیتشون کوتاهه نمیشه ازشون انتظار تصمیمات بلند مدت داشت الان انصاری فرد کجاست؟ عمر مدیریتش حتی به شروع همین قرارداد هم قد نداد چه برسه به قرارداد بعدی
آخرین اخبار