کشف و ضبط بیش از سه هزار لیتر آبلیموی غیر بهداشتی در یک کارگاه غیر مجاز در مشهد

مسئول بهداشت محیط وحرفه‌ای مرکز بهداشت شماره ۲مشهد گفت: بیش از سه هزار لیتر آبلیموی غیر استاندارد در یکی از کارگاه‌های غیر مجاز واقع در مناطق حاشیه شهر، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غلامیان مسئول بهداشت محیط وحرفه‌ای مرکز بهداشت شماره ۲مشهد گفت: در پی اطلاع رسانی شهروندان مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیر مجاز تولید آب لیمو، پس از اخذ مجوز ورود از مجتمع قضایی با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی ازمحل بازرسی بهداشتی انجام و نسبت به پلمپ این کارگاه اقدام شد.

او افزود: دربازدید به عمل آمده توسط تیم بازرسی مشترک واحدبهداشت محیط و نیروی انتظامی مشخص گردید فردی در کارگاه زیرزمینی، بدون هیچگونه مجوزی ودر شرایط غیربهداشتی اقدام به تولیدآبلیمو وسرکه نموده وپس از بسته بندی درسطح وسیع توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: رشد قارچ گونه قهوه فروشی‌های مشهد/سفارش بیرون بر کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد

مسئول بهداشت محیط وحرفه‌ای مرکز بهداشت شماره ۲مشهد ادامه داد: در جریان بازرسی شرایط بهداشت فردی و محیطی نامناسب بود و با توجه به حجم زیاد بخشی از محصول (حدود یک تن) به مرکز بهداشت منتقل گردید و ۲تن در محل کارگاه تا تعیین تکلیف نهایی ضبط گردید. همچنین محل فوق با دستورمقام قضایی به دلیل شرایط بحرانی پلمپ و پرونده این متخلف جهت پیگیری قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.