امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی

سخنگوی سازمان سنجش گفت: امروز (سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت) آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی است.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اظهار کرد:  ثبت‌نام و شرکت در این آزمون از عصر روز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت آغاز شده است.

او ادامه داد: متقاضیان فقط تا ساعت ۲۴ امروز (سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت) مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

زرین آمیزی بیان کرد: متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش تصریح کرد: ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود. داوطلبان باید همزمان با ثبت نام نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی در دفترچه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید:  شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹


سخنگوی سازمان سنجش گفت:  آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در روز جمعه، ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد. تاکنون تعداد ۲۵ هزار و ۳۰۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.  

زرین آمیزی درباره ظرفیت پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ دانشگاه‌ها گفت: ظرفیت این آزمون برابر است با ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر که برای ۵ هزار و ۲۷۴ رشته، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.