ایجاد کمپ استعدادیابی در خرم‌آباد توسط دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از ایجاد کمپ استعدادیابی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علیرضا بیرانوند  دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اظهار کرد: چند روزی که در خرم‌آباد هستم در زمین چمن کارخانه پارسیلون به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنم که متاسفانه چمن خوبی ندارد.

او با اشاره به شرایط محیطی این زمین فوتبال و همچنین کارخانه پارسیلون، تاکید کرد: یک سرمایه‌گذار خوب می‌تواند بهترین کمپ فوتبالی را در این مجموعه ایجاد کند و تیم‌های مطرح کشور و یا حتی تیم ملی در اینجا اردو برگزار کنند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس تاکید کرد: جایی که من در پارسیلون دیدم فوق‌العاده است و شرایط خوبی برای ایجاد کمپ دارد که امیدوارم یک سرمایه‌گذار برای این کار پیش‌قدم شود و با کمک و حمایت مسئولان استانی این کار اجرا شود.

بیرانوند در پاسخ به پرسشی که می‌تواند این سرمایه‌گذاری را انجام دهد؟ گفت: در این زمینه که نه، اما پیگیر هستم که مسئولان لرستان یک زمین به من بدهند تا مدرسه فوتبال یا کمپ استعدادیابی راه‌اندازی کنم.

او اضافه کرد: هر وقت به خرم‌آباد می‌آیم والدین زیادی به من مراجعه می‌کنند که فرزندانشان استعداد فوتبال خوبی دارند و با این کمپ می‌توان آنان را به خوبی پرورش داد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: با استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان جلساتی در این خصوص داشته‌ام که امیدوارم این کمپ برای آینده استعداد‌های زیاد فوتبال لرستان فراهم شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.