نقش پنهان گیگز در منچستر یونایتد

اسطوره شیاطین سرخ با وجود پایان فوتبالش در این تیم، همچنان در منچستر یونایتد تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رایان گیگز، اسطوره منچستر یونایتد از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و اکنون در این باشگاه هیچ سمتی ندارد، اما مرد ولزی همچنان در باشگاه سابق خود نقش دارد.

گیگز که پس از اخراج دیوید مویس در سال ۲۰۱۴، هدایت تیمش را بر عهده گرفت، سال ۲۰۱۶ و با ورود مورینیو به اولدترافورد، منچستر یونایتد را ترک کرد.

گیگز سال ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی کشورش را پذیرفت و برای دومین بار، تیم ملی ولز به جام ملت‌های اروپا صعود کرد.

پس از انتخاب اوله گنار سولسشیر به عنوان سرمربی منچستر یونایتد، تاثیر رایان گیگز بر تیم سابقش بیشتر شد و او تاکنون درباره جذب چند بازیکن به هم تیمی سابق خود مشاوره داده و جذب برخی از آن‌ها را به سولسشیر توصیه کرده است.

تابستان سال گذشته، رایان گیگز مهر تایید جذب دنیل جیمز را برای منچستر یونایتد زد تا این بازیکن از سوانسی راهی اولدترافورد شود و بازی‌های خوبی در ترکیب شیاطین سرخ به نمایش بگذارد.


بیشتر بخوانید: گیگز: رونی به اندازه دوران بازیگری اش موفق خواهد شد


گزارش‌ها حاکی از آن است که اسطوره ولزی شیاطین سرخ بار دیگر تیم سابقش را به سمت سوانسی هدایت کرده و به آن‌ها پیشنهاد داده در تابستان پیش رو جو رودون بازیکن این تیم را جذب کنند.

اکنون شنیده می‌شود ربی ماتوندو، بازیکن اسبق تیم جوانان منچستر سیتی که در حال حاضر برای شالکه توپ می‌زند، در رادار شیاطین سرخ قرار گرفته و باشگاه انگلیسی این بازیکن را به عنوان جایگزینی ارزان‌تر برای جیدون سانچو زیر نظر دارد.

این مهاجم ۱۹ ساله تاکنون در تمام بازی‌های تیم ملی کشورش از زمان سرمربیگری رایان گیگز به میدان رفته و جو رودون هم به مهره کلیدی در قلب دفاعی تیم ملی ولز تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار