پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در ثلاث باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی گفت : ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات زلزله و تسهیلات روستایی و عشایری توسط بانک‌های عامل پارسال در این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یدالله شکری فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه ۷۹ درصد سهمیه ابلاغی این شهرستان جذب شده است، گفت : باپرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال یک هزار و ۱۴۵ نفر فراهم شده است.

او گفت : آغاز بکار واحد‌های تولیدی کارخانه فرش ماشینی، تولید پوشاک، بلوک و بتن آماده و بازیافت زباله در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته که می‌تواند بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال باشد.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: زمینه‌های خوبی برای ایجاد تولید و اشتغال، سرمایه گذاری و جهش تولید در این شهرستان فراهم است که برای آن‌ها باید برنامه ریزی کرد.

شکری ادامه داد: با بهره برداری از طرح مکانیزه و مکانیکی سیستم آبیاری دشت ازگله در آینده‌ای نزدیک، بیش از یک هزار فرصت شغلی جدید بصورت مستقیم و غیرمستقیم در این شهرستان فراهم می‌شود.

او افزود: با انتقال آب سد آزادی و سد ازگله تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم که در حوزه پرورش ماهی در قفس، ایجاد باغات، تبدیل زمین‌های دیم به آبی زمینه اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی، ایجاد رفاه اجتماعی و کاهش بیکاری را از مهمترین اهداف توسعه اقتصادی دانست و گفت: توجه به روستا‌ها و تقویت بخش کشاورزی می‌تواند ما را در رسیدن به توسعه کمک کند.

شکری گفت: تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند اعتمادسازی و پای کارآمدن مردم و پیگیری هم جانبه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.