تاخت و ساز ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۲۴ نفر دیگر به ویروس کرونا در شهر‌های جنوب خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، دکتر شکر الله سلمان زاده با بیان اینکه در بیست و چهار ساعت گذشته ۲۴ نفر به ویروس کرونا در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده مبتلا شده اند گفت:از این تعداد ۱۵ نفر در آبادان، ۴ نفر در خرمشهر و ۵ نفر در شادگان می‌باشند.

او افزود: به این ترتیب تاکنون در آبادان ۳۰۷ نفر در خرمشهر ۲۸۲ نفر و در شادگان ۸۲ نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تعداد مبتلایان را از ابتدای آغاز بحران کرونا تاکنون ۶۷۱ نفر دانست و ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید مرگ بر اثر کووید ۱۹ در گزارش نشده است.

سلمان زاده تصریح کرد:از ابتدای این بحران تاکنون ۲۵ هزار ۶۷۴ مورد مراجعه به مراکز درمانی با علائم تنفسی در جنوب غرب خوزستان به ثبت رسیده است که از این تعداد ۲ هزار ۸۳۰ بستری و ۲ هزار و ۵۵۰ نفر ترخیص شده‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.