اولین واکنش شبنم فرشادجو پس از انتشار تصاویر بی‌حجابش

شبنم فرشادجو بابت حواشی پیش آمده پس از انتشار ناخواسته تصاویر بی‌حجابش در اینستاگرام، از کاربران عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز گذشته تصاویر بی‌حجابی از شبنم فرشادجو، بازیگر سینما و تلویزیون برای دقایقی در استوری اینستاگرام این بازیگر منتشر شد که حواشی زیادی برای او ایجاد و گمانه‌زنی‌ها درباره کشف حجاب او را در فضای مجازی تقویت کرد.

اما فرشادجو پس از دقایقی، چند استوری دیگر در صفحه‌ اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و اعلام کرد این تصاویر بی‎حجاب  را به اشتباه و در حالی که قصد داشته آن را برای یکی از دوستانش بفرستد منتشر کرده است.

فرشادجو همچنین از مردم خواست تصویرش را بیش از این در صفحات مجازی پخش نکنند و این کار را خلاف عرف و شرع و قانون دانست. او با بیان اینکه صفحه اینستاگرامی هر شخص حریم شخصی آن فرد محسوب می‌شود از مردم خواست به این حریم احترام بگذارند و صفحاتی را که عکس بی‌حجاب او را به اشتراک می‌گذارند مسدود و ریپورت کنند.

شبنم فرشادجو امروز هم برای شفاف‌سازی بیشتر، در ویدئویی توضیح داد که در رعایت حجاب  تابع قوانین  جمهوری اسلامی ایران است و به خاطر اتفاقات پیش آمده آن هم در شب قدر و ماه مبارک رمضان مجدداً از ملت ایران عذرخواهی کرد.

در ادامه می‌توانید اولین واکنش ویدئویی فرشادجو به حواشی اخیرش را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
از عمد کرده که گنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا کوه
۱۹:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما لیاقت ندارید.باپول مامردم زندگی های لاکچری بهم زدید بعدبه مسخره میگیرید دینوآیین کشورومردمو
Switzerland
سید فروزان
۰۰:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینها احمقند یا خودشان را به احمقی میزنند ! صفحه اینستاگرام را میگویند شخصی است ، آیا نمیدانند که اینستا گرام شخصی نیست و کلیه اطلاعات افراد میرود در مرکز این مورد و پس شخصی نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
گفته اشتباهی ... نشنیدی مگه؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۳:۴۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
محمد آقا شما هم اول متن خبر و نظر سید فروزان رو قشنگ بخون بعد نظر بده. در پیامش به مردم گفت (کوتاه مینویسم)لطفا تصویر را بیشترپخش نکنند و این مهم که صفحه اینستا هر کس حریم شخصی آنهاست و این خیلی مسخرست اگر شخصیست پس در عضویت اعضای صفحه دقت کنند و یا افراد نزدیکو محرم(هم جنسیتی و هم اسراری) را عضو کنند. تاره اگر به اشتباه در صفحه کاری تصویر منتشر میشد هم نمی تونیم بیایم بگیم حریم شخصیه اُفتاد.؟
آخرین اخبار