مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان:

۱۷۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان کشف شد

عرب‌عامری گفت: ۱۷۳ هزار و ۸۰ لیتر انواع فرآورده‌های اصلی نفتی مانند بنزین، نفتگاز و نفت سفید عرضه خارج از شبکه سال ۹۸ کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب‌عامری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان با بیان اینکه بیشترین قاچاق سوخت پارسال مربوط به فرآورده‌های نفتگاز و نفت سفید بود گفت: سال ۹۷ میزان فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شده در استان سمنان ۴۶۷ هزار و ۱۴۰ لیتر بود.

او با بیان اینکه بیشترین میزان قاچاق سوخت مربوط به ورودی‌های استان در شرق و غرب است، تصریح کرد: بیشترین میزان سوخت قاچاق کشف شده مربوط به شهرستان‌های گرمسار و شاهرود است.

عرب‌عامری اضافه کرد: به دلیل برخورداری واحد‌های تولیدی و مصرف کنندگان استان سمنان از نعمت گاز، میزان مصرف نفت کوره کاهش چشمگیری داشته و قاچاق نفت کوره را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان افزود: سهمیه‌بندی بنزین، اجرای طرح پیمایش و طرح تجارت آسان، از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از قاچاق سوخت است، در طرح پیمایش، میزان سوخت متناسب با عملکرد و فعالیت ناوگان حمل و نقل تعیین می‌شود.

عرب عامری بیان کرد: طرح تجارت آسان مربوط به مصرف کنندگان جزئی و عمده فرآورده اصلی مانند نفت گاز و نفت سفید است و متقاضیان دریافت سوخت برای مصارف غیرحمل و نقل باید سفارش خود را در سامانه تجارت آسان ثبت کنند.

او گفت: قاچاق در تمام زمینه‌ها به خصوص در زمینه سوخت به تولید و مقاصد کشور ضربه می‌زند و مبارزه با قاچاق با جدیت در استان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار