روند صعودی بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان ادامه دارد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش روند صعودی بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در ۲۴ گذشته ۴۹ مورد جدید مثبت داشته ایم گفت:از این تعداد در آبادان ۴۴ نفر، در خرمشهر ۳ نفر و در شادگان ۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

او ادامه داد: تاکنون در آبادان ۳۶۸ نفر، خرمشهر ۳۰۱ نفر و شادگان ۹۵ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه از ۴۹ مورد مثبت جدید تعداد ۲۲ نفر در منزل قرنطینه شده اند گفت: آبادان ۱۹ نفر، خرمشهر ۳ نفر در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) ۳۶۰ نفر می‌باشند.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر براثر ویروس کرونا جان خود را ازدست داده اند گفت:بنابراین کل فوت شدگان ۳۵ نفر هستند که در آبادان ۱۰ نفر، خرمشهر ۲۳ نفر و شادگان۲ نفراست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان این را هم گفت که ۶۶۰ نفر با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.