بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اجرا می‌شود

رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی از اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی خبر داد.

امید محترمی رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی در حاشیه تحویل سه واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در روستا‌های تبرته و ضیاءآباد فراهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: انشالله امسال هم با رویکرد اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی با محوریت مسائل حوزه آب کشاورزی و اشتغال تلاش خواهیم کرد در مناطق روستایی به ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از هدر رفت منابع آب به ویژه در بخش کشاورزی کمک کنیم.

محترمی افزود: انشالله در سال ۹۹ ساخت واحد‌های مسکونی هم همچنان برای مددجویان و محرومان ادامه پیدا خواهد کرد و ما این مسیر را امسال ادامه خواهیم داد.

او با اشاره به وقوع سیل در فروردین ماه سال ۹۸ در استان مرکزی اضافه کرد: بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به واسطه بارندگی تخریب شده بودند و بسیج سازندگی استان مرکزی با تشکیل قرارگاهی ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی را در سطح استان آغاز کرد که این واحد‌ها با حضور بیش از ۱۴ هزار جهاد گر ساخته و تحویل، ولی نعمتان انقلاب اسلامیشد.

رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه روح الله در سال ۹۸ با اجرای بیش از ۶۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان مرکزی در راستای حذف مشکلات و معضلاتی که ما در برخی از روستا‌ها و مناطق محروم داشتیم کمک رسان بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.