اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید فطر

سرهنگ قدمی گفت:محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ۱۰ خرداد ماه در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ خردادماه در محور‌های هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع است.

او افزود: تردد کامیون‌ها از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۶ خرداد ماه و از ساعت ۷ روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه تا ۱۲ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۵ خردادماه و روز جمعه ۹ خردادماه از رودهن به مازندران ممنوع و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد از آب اسک به تهران یک طرفه است.

بیشتر بخوانید: جاده‌های مازندران باز اما لغزنده

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در کندوان نیز گفت: تردد خودر‌وهای سبک از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد روز‌های پنج شنبه، شنبه، یکشنبه اول، سوم و چهارم خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و عبور خودرو‌ها از کرج به شمال یک طرفه است.
 
او افزود: تردد خودرو‌ها از ساعت۱۳ روز دوشنبه، پنجشنبه و جمعه پنجم، هشتم و نهم خرداد  ماه از کرج به شمال مسدود و از ۱۶ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: در محور سوادکوه تردد تریلی‌ها از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه۳ خرداد ماه از جنوب به شمال و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه وجمعه پنجم و نهم خردادماه از شمال به جنوب ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: همه محدودیت‌ها درصورت اقتضای ترافیکی اجرا می‌شود و شامل خودرو‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی نمی‌شود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.