پورشه خریداران مدل ۹۱۱ را در جریان جزئیات کامل ساخت آن قرار می‌دهد

شرکت پورشه با انتشار قابلیت Track Your Dreams به افراد اجازه می‌دهد مراحل ساخت اتومبیل خریداری شده خود را تحت نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تجربه خرید روزانه در حال تغییر است و سازندگان خودرو نیز سعی دارند در این تحولات شریک باشند. حالا شرکت پورشه، با توجه به افزایش میزان سفارشات به صورت آنلاین و تغییر نحوه خرید کاربران، تصمیم گرفته سرویس جدیدی را به پلتفرم فروش شرکت خود اضافه کند.

شرکت آلمانی پورشه به تازگی اعلام کرد که طی اقدامات اخیر خود ۲۵ نمایندگی فروش را به سرویس فروش جدیدی مجهز ساخته تا پلتفرم تازه فروش اتومبیل‌ها را مورد بررسی قرار دهند و بازخوردهای مشتریان را بسنجند. با استفاده از این سرویس، خریداران می‌توانند توسط گوشی‌های همراه و یا رایانه شخصی خود وارد سایت مورد فروش شوند و از آن‌جا فهرست موجود شرکت را مشاهده کنند. از این طریق، افراد می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در نمایندگی‌های فروش به راحتی کارهای اداری برای خرید را تکمیل کنند و اطلاعاتشان را به ثبت برسانند.

اقدامات جدید پورشه

اقدامات جدید شرکت پورشه و تغییرات نحوه فروش این مجموعه

همچنین خریداران اتومبیل‌های مدل پورشه ۹۱۱ با استفاده از سرویس Track Your Dream قادر خواهند بود مراحل آماده‌سازی خودرو را مشاهده کنند. این افراد می‌توانند این مراحل را به طور کامل تا زمان انتشار اتومبیل مورد بررسی قرار دهند و نظارت کامل داشته باشند. قابلیت Track Your Dreams چهارده مرحله مختلف دارد که هر کدام با جزئیات و توضیحات کامل برای خریداران در دسترس قرار دارد. پلتفرم جدید شامل یک ساعت‌شمار است که زمان باقی‌مانده برای تکمیل تولید اتومبیل را به افراد نشان می‌دهد.

گفتنی است زمان تکمیل ساخت یک مدل پورشه ۹۱۱ به طور معمول دو الی سه ماه به طول می‌انجامد. بر خلاف دیگر امکانات، قابلیت Track Your Dreams تنها برای خریداران اتومبیل پورشه ۹۱۱ در دسترس است. با این حال مسئولان شرکت پورشه اظهار داشتند که در نظر دارند این امکانات را برای خریداران اتومبیل تمام الکترونیک Taycan نیز فعال سازند. شرکت پورشه امیدوار است با عرضه قابلیت‌های این چنینی در کنار جذب خریداران بیشتر، امنیت سلامت‌ آن‌ها را نیز در زمان شیوع ویروس کرونا حفظ کند و حمایت کامل خود از آن‌ها را نشان دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار