برخورد جدی با تولیدکنندگان عسل بی کیفیت در اردبیل/ طرح جمع‌آوری عسل فروشان حاشیه جاده‌ها با جدیت اعمال خواهد شد

رئیس اتحادیه صنف عسل و لبنیات فروشان اردبیل گفت: با افرادی که سعی در مخدوش نمودن اعتبار عسل سبلان و برند بال استان اردبیل را دارند قاطعانه برخورد می‌شود.

سید فردین صفوی، رئیس اتحادیه صنف عسل و لبنیات فروشان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه عسل سبلان به دلیل کیفیت بسیار بالا که متاثر از تنوع پوشش گیاهی منطقه می‌باشد به عنوان یک برند ثبت جهانی گردیده است گفت: با تمامی افرادی که با تولید و عرضه عسل و لبنیات بی‌کیفیت سعی در مخدوش نمودن اعتبار عسل سبلان و برند بال و قیماق را دارند قاطعانه برخورد می‌شود.

او افزود: از عموم همشهریان محترم نیز درخواست می‌شود که در صورت مشاهده چنین مواردی و یا هرگونه نارضایتی از بابت کیفیت و قیمت عسل و لبنیات عرضه شده شکایت‌های خود را به شماره تلفن ۳۳۳۳۲۴۰۲ دفتر اتحادیه در میان بگذارند.

رئیس اتحادیه صنف عسل و لبنیات فروشان اردبیل بیان کرد: همزمان با بازگشایی کامل صنوف و ورود مسافران به استان با همکاری دستگاه‌های نظارتی نسبت به نمونه‌برداری از واحد‌های عرضه عسل و لبنیات در سطح شهر اردبیل و شهرستان سرعین و ویلادره و مسیر جاده آلوارس و شهر هیر اقدامات موثری صورت خواهد گرفت.

صفوی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده عسل سبلان اردبیل به کشور‌های اروپایی صادر می‌شود که اولویت‌های مهم صادرات، کیفیت مناسب عسل و بسته‌بندی شیک و استاندارد است و استان اردبیل در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.

او افزود: ضمنا در طرح جمع‌آوری عسل فروشان حاشیه کنار جاده اردبیل به سرعین و سرعین به آلوارس طبق سنوات گذشته امسال نیز با جدیت تمام اعمال خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف عسل و لبنیات فروشان اردبیل گفت: انتظار می‌رود عسل فروشان حاشیه و کنار جاده‌ها جمع آوری شود تا عسل طبیعی و با کیفیت به دست مردم برسد و مردم نیز باید دقت لازم را نسبت به استاندار و طبیعی بودن عسل داشته باشند و از حاشیه و کنار جاده‌ها عسل نخرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.