پیام استاندار قزوین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

استاندار قزوین به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریکی صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سومین روز خرداد در تقویم جمهوری اسلامی یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرزندان پاک باخته‌ای است که بانگ "انا فتحنا لک فتحا مبینا" را بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین‌انداز نمودند، در این روز جوانان دلاور این مرزوبوم با دستان خالی افتخار بزرگ پیروزی را برای ملت ایران رقم زدند و دست متجاوزان را از خاک وطن کوتاه نمودند

چه زیبا فرمود معمار بزرگ انقلاب بعد از آن پیروزی غرور آفرین که: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

بدون شک روز آزادی خرمشهر و عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی برای ایران و هر ایرانی است.
رمز موفقیت ما در آزادی خرمشهر وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.
این رخداد بزرگ فراتر از یک حادثه تاریخی است منشأ تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد و خرمشهر را ورای یک شهر و نقطه جغرافیایی، تاریخ سمبل مقاومت ملت، پایداری و جاودانگی انقلاب اسلامی قرار داد.

اینک با گذشت ۳۸ سال از آن روز‌های غرور آفرین، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزه‌گونه و فتح و آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور، بسیار الهام بخش و درس‌آموز است.

در این روز عزیز یاد و خاطره "شهدای خونین شهر" را گرامی می‌داریم و از درگاه خداوندرحمان مسئلت دارم ما را در راه حفظ و حراست از این سرزمین مقدس که با خون بهترین جوانانش آغشته شده است، موفق و سربلند بدارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار