در اردیبهشت ماه محقق شد؛

تولید بیش از ۴۸ هزار تن محصولات فولادی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران خوزستان گفت: ۴۸ هزار و ۱۲۰ تن انواع محصولات فولادی درا ین شرکت تولید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر یوسفی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران خوزستان با اشاره به تولید ۴۸ هزار و ۱۲۰ تن انواع محصولات فولادی این شرکت در اردیبهشت ماه امسال، گفت: رکورد جدیدی در تولیدات این شرکت ثبت شد و در حال حاضر همه خطوط تولید کارخانه در مدار و فعال هستند.

او اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و حمایت‌هایی که از سوی بانک ملی ایران و مسئولان استانی صورت گرفته، می‌توان گفت که بستر مناسب برای تحقق جهش تولید در این شرکت فراهم شده است.

یوسفی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته با مشکلات جدی در زمینه خطوط تولیدی، تامین مواد اولیه و قطعات یدکی روبرو بودیم، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده، در نهایت موفق به ثبت رکورد جدید تولید به میزان ۴۸ هزار و ۱۲۰ تن در اردیبهشت ماه جاری شدیم.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران محصولات تولیدی این شرکت را تیرآهن، مفتول و میلگرد عنوان کرد و بیان داشت: از آذرماه سال ۱۳۹۵ تاکنون این میزان تولید در شرکت بی‌سابقه بوده و هم‌اکنون در افزایش تولید صنعت فولاد کشور سهم قابل توجهی پیدا کرده است.

به گفته این مقام مسئول، دستیابی به این حجم از تولید با توجه به شرایط ویژه کشور و استان خوزستان، بدلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی رقم زده شد.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۲ به عنوان نخستین کارخانه نورد فولاد کشور در اهواز تأسیس شد و در سال ۱۳۸۸ با هدف خصوصی سازی به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه امیر منصور آریا واگذار شد، ولی با کشف اختلاس ۳۰ هزار میلیارد ریالی و ارتباط آن با ۲ بانک بزرگ کشور در سال ۱۳۹۰ مدیریت آن به طور موقت در اختیار دادگستری قرار گرفت و در نهایت در اسفند ۱۳۹۵ به بانک ملی واگذار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.