جذب ۴۵۲ حامی برای خانوار‌های محسنین و ایتام

رئیس کمیته امداد گهواره گفت:با پیگیری‌های مستمر ۴۵۲ حامی برای خانوار‌های محسنین و ایتام جذب شد که برای کاهش مشکلات آنان ومحرومیت زدایی نیازمندان اقدام مهمی است.

رئیس کمیته امداد گهواره  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ با اشاره به کسب رتبه نخست گهواره در جذب حامیان با پیگیری‌های مستمر ۴۵۲ حامی برای خانوار‌های محسنین و ایتام جذب شد که برای کاهش مشکلات آنان ومحرومیت زدایی نیازمندان اقدام مهمی است.

قدمی رئیس کمیته امداد گهواره  بیان کرد: در راستای لبیک به فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی و طرح همسفره: ۳۶۵۰ پرس غذای گرم به ارزش ۷۵۷میلیون و ۶۰۰هزار ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

او ادامه داد: در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین نیک اندیش  ۲هزار و ۲۸۲ سبد غذائی به ارزش ۲میلیارد و ۳۶۶میلیون و ۲۶۲هزار ۲۸۰ ریال توزیع شده است.

قدمی با اشاره به دیدارهای مسئولان و خیران با نیازمندان برای رفع مشکلات انان  گفت: ۶۰ طرح مفتاح الجنه به ارزش ۴۸میلیون ریال اجرا شد.

رییس کمیته امداد گهواره بیان کرد: در عید سعید فطر نیز خیران سخاوتمند ۳میلیارد و ۷۸۰میلیون و ۰۶۲هزار و۲۸۰ ریال پرداخت کردند که از این میزان  زکات فطریه عام وکفاره مبلغ ۱۹۷میلیون و ۸۰۰هزار ریال است.

او بیان کرد:حضور خیرین و نیکوکاران حماسه همنوائی  مردم باسخاوت ونوع دوست گهواره در همه عرصه‌ها بخصوص ماه مبارک رمضان را به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار