16 خرداد آخرین مهلت ثبت نام درمسابقات سراسری قرآن کریم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت : آخرین فرصت برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا 16 خرداد است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز گفت: متقاضیان شرکت در مسابقات قرآن کریم از ۱۸ سال به بالا، تا ۱۶ خرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت این اداره کل به نشانی www.my.oghaf.ir در این مسابقات که در بقاع متبرکه شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

او افزود: علاقمندان می‌توانند در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و یا کل قرآن کریم، ترتیل، قرائت، دعا، اذان، تواشیح، همخوانی قرآن کریم و تفسیر نام نویسی کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به شرایط گیلان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: این مسابقات در بقاع متبرکه مناطق ۵ گانه گیلان در تمام شهرستان‌های استان از ۲۴ تا ۲۷ تیر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده با بیان اینکه، فقط کسانی که در سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان ثبت نام کرده اند، مجازند در این مسابقات سراسری شرکت کنند، گفت: مسابقات بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

او افزود: در این مرحله ۲۰۰ برادر و ۲۰۰ خواهر از برگزیدگان مسابقات قرآن در شهرستان‌ها به مرحله استانی که مرداد امسال برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه ،مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله کشوری بین بزرگسالان راه یافته به این مرحله مهر امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانش آموزان گیلانی که علاقمند به شرکت در مسابقان قرآن کریم هستند باید به سایت آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

 

انتهای  پیام / ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.