امام خمینی رهبری استثنایی بود/ تلاش مسئولان برای استقلال اقتصاد کشور

امام جمعه بافق گفت: مسئولان برای ایجاد اشتغال و استقلال اقتصاد کشور برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام راحل (ره) با تفکر انقلابی و وحدت و همدلی مردم تحولی بی نظیر در منطقه ایجاد کرد.

او با تشریح محور‌های بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام، افزود: امام خمینی (ره) رهبر و شخصیتی استثنایی بود و تحولی را در دنیا به وجود آورد که بی نظیر است.

امام جمعه بافق ادامه داد: تحول در حوزه‌های علمیه و ایجاد تفکر صحیح انقلابی در این نهاد مذهبی از اندیشه‌های بزرگ امام (ره) بود.
حجت الاسلام سلیمانی گفت: امام خمینی (ره) بینش سیاسی و اجتماعی مردم را تغییر داد و با سرنگونی نظام شاهنشاهی نظام مردم سالاری دینی را جایگزین کرد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: تحول بین المللی و ایجاد اقتدار جهانی از دست آورد‌های قیام امام (ره) است.

او همچنین به انتخاب مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام اشاره کرد و گفت: رهبری انتخاب شد که راه امام را با شجاعت و درایت ادامه داد و امروز جایگاه بزرگی در منطقه و جهان به واسطه مدیریت رهبر معظم انقلاب به دست آورده ایم.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: امروز با مدیریت مقام معظم رهبری و از لحاظ علمی، اجتماعی، پزشکی و دفاعی قدرتمند شده ایم و در منطقه حرفی برای گفتن داریم.

امام جمعه بافق بیان داشت:جوانان در دانشگاه‌ها و طلاب در حوزه‌های علمیه درخشیده اند و به برکت رهبری از نظر سیاسی هم رشد کرده ایم.

او گفت: با مدیریت رهبر معظم انقلاب تحولات بزرگی در دنیا ایجاد کرده ایم و امروز اگر امام در بین ما نیست، فرزند معنوی امام با قدرت و اقتدار انقلاب را هدایت می کند و به پیش می‌برد.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و افزود: تا زمانی که به اقتصاد نفتی وابسته ایم مشکلات معیشتی هم ادامه دارد.

او تصریح کرد: مسئولان باید برای ایجاد اقتصاد مستقل و بدون وابستگی به نفت برنامه ریزی کنند و اجازه ندهند مشکلات دوام داشته باشد.

امام جمعه بافق گفت: سرمایه گذاری در فرهنگ و توجه به ظرفیت اجتماعی جامعه باید انجام شود و شرط این تحول هم شجاعت در اجرای کار‌ها است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار