مدیر عامل آتش‌نشانی سمنان:

۸۷ مورد حادثه و حریق در سمنان به وقوع پیوست

سعید اسمعیل پور بابیان اینکه ۸۷ مورد حادثه و حریق اردیبهشت‌ماه در سمنان به وقوع پیوست گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی در بر نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور مدیر عامل آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه اردیبهشت‌ماه سال جاری ۸۷ مورد حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، گفت: از این تعداد حادثه ۳۳ مورد آتش‌سوزی و ۵۴ مورد عملیات امداد و نجات را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه بیشترین تعداد آتش‌سوزی با ۱۰ مورد مربوط به حریق معابر و فضای سبز است، افزود: آتش‌سوزی منزل مسکونی و خودرو هرکدام با چهار مورد رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه تعداد هشت مورد حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده است، ابراز داشت: بیشترین آمار حوادث مربوط به محبوس شدن افراد در آسانسور ۱۸ مورد، محبوسی در اماکن ۱۴ مورد مورد و گرفتن حیوانات موذی با ۱۳ مورد رتبه بعدی را دارا است.

اسمعیل پور بابیان اینکه در اردیبهشت ماه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به دو هزار و ۳۴۰ تماس که با سامانه ۱۲۵ برقرار شده، پاسخ داده است، تصریح کرد: از این میزان تماس با مجموع ۳۵ ساعت و شش دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۳۰ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

او بابیان اینکه در این عملیات‌ها ۵۷ نفر (مرد و زن) توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شدند، افزود: طی ماه گذشته یک هزار و ۷۱۶ نفر ساعت آموزش درون‌سازمانی (نیرو‌های عملیاتی سازمان) و ۱۰۰ نفر ساعت آموزش برون‌سازمانی برای پرسنل ادارات و شرکت‌ها توسط این سازمان صورت گرفته است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.