حل مشکل واریز سایپا تا ساعاتی بعد

در حالی که برخی مشتریان منتخب طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه دچار مشکل بودند، این خودروساز اعلام کرد که مشکل پیش آمده تا یک ساعت آینده این مشکل رفع خواهد شد.

مشکل واریزی‌های سایپا تا یک‌ساعت دیگر حل می‌شودگزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان, در حالی که برخی مشتریان منتخب طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه دچار مشکل بودند، این خودروساز اعلام کرد که مشکل پیش آمده به دلیل فرآیند مشخص شدن سهمیه نمایندگی‌های این شرکت در محل سکونت مشتریان بوده است و تا یک ساعت آینده این مشکل رفع خواهد شد.

با توجه به اینکه مهلت واریز وجه ۴۸ ساعت از آغاز زمان ثبت‌نام (ساعت ۱۴ روز یکشنبه) بوده است، آغاز این مهلت از امروز لحاظ خواهد شد.


بیشتربخوانید: قیمت محصولات سایپا اعلام شد


همچنین شرکت سایپا از کسانی که در این قرعه‌کشی برنده شده‌اند خواست تا در ساعات پایانی اقدام به واریز وجه نکرده و از همان ساعات نخست وارد شده و وجه خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
منم چند ورز میزدم نمیشد.
مشکل مسخره ای ک من داشتم این بود که قبلا موقع ثبت نام شماهر موبایلی وارد کرده بودم ک متعلق ب خودم نبود الان که اسمم در اومد چون کفته بودن موبایل متعلق ب خودتان باشه شماهر قبلی رو تغییر دادم و موبایل خودم رو وارد کردم. ولی همین مشکل درست می کرد و می گفت شماره ملی با کارت همخوانی نداره. با پرسیدن از این و اون گفتن ک شماره رو تغییر بده ب قبلی و با کرات متعلق ب اون شخص پرداخت رو انجام بده. پول رو جاب جا کردم و شماره رو هم تغییر دادم تونستم راحت پرداخت کنم.
شما هم ممکنه همچین مشکلات عجیب غریبی داشته باشید. گفتم بگم کسایی شما هم این مسئله رو چک کنید. انشاالله حل بشه
آخرین اخبار