‍ توسعه ظرفیت آزمایشگاه ویروس شناسی اردبیل در اولویت است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: توسعه ظرفیت آزمایشگاه تشخیص مولکولی ویروس شناسی در استان اردبیل جزوه اقدامات اولویت دار دانشگاه است.

‍ توسعه ظرفیت آزمایشگاه ویروس شناسی اردبیل در اولویت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در بازدید نماینده انستیتو پاستور ایران به همراه کارشناسان آزمایشگاه و مسئولین مرکز بهداشت استان و شهرستان از آزمایشگاه تشخیصی مولکولی ویروس شناسی استان گفت:ظرفیت‌های علمی و پتانسیل لازم جهت توسعه آزمایشگاه تشخیصی مولکولی کوید ۱۹ با حضور نیروهای ساعی و توانمند در دانشگاه وجود دارد.

او افزود:با توجه به شرایط حاضر و لحاظ تمهیدات لازم برای آینده، امکان توسعه و افزایش ظرفیت آزمایشگاه کرونا در استان جزوه اولویت های مهم دانشگاه به شمار می آید.

اسمعیلی، نماینده و بازرس انستیتو پاستور ایران با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از راه‌اندازی آزمایشگاه کووید ۱۹ در استان گفت: اقدامات و زحمات قابل تحسینی در ایجاد زیرساخت های آزمایشگاهی در اردبیل انجام شده است و از لحاظ آیتم های مرتبط با کنترل کیفی، جوابدهی آزمایشات کمتر از ۲۴ ساعت، استمرار منظم آزمایشات با تهیه ملزومات و کیت‌های تشخیصی و ایجاد زیرساخت مناسب در توسعه ظرفیت و افزایش تعداد آزمایشات، نتایج قابل قبولی مشاهده می شود.

انتهای پیام/ح       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.