دادستان آبدانان مطرح کرد؛

بر طرف شدن موانع توسعه و آبادانی را به همراه دارد

دادستان آبدانان گفت: تسریع در حل مشکلات، بر طرف شدن موانع در نهایت باعث توسعه و آبادانی شهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه مردم دادستان شهرستان آبدانان به صورت سرزده ازفعالیت‌های عمرانی وخدمات رفاه شهری شهرداری آبدانان بازدید بعمل آورد.

محسن میرزایی دادستان آبدانان به همراه شاپور هادیزاده شهردار آبدانان از کشتار گاه، نقلیه موتوری شهرداری و همچنین پروژه‌های عمرانی شهری شامل سیلبندهاموزاییک فرش خیابان شهید مطهری، دیوار حفاظتی خیابان نسیم، موزاییک فرش وفضای سبز جاده سلامت وحاشیه ساحلی رودخانه خیابان سراب دیدن ومجموعه خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد را مثبت ارزیابی کرد.

 میرزایی هدف از این بازدید را تسریع در حل مشکلات، بر طرف شدن موانع و در نهایت توسعه شهر دانست و بیان کرد: پروژه‌های عمران شهری باتعامل قانونی، رعایت موارد حقوقی ودر عین حال سرعت و دقت و قدرت تمام به پیش می‌رود.

او کسب رضایت مندی عمومی از شهرداری که نهادی غیر دولتی با منابع محدود است را مثبت ارزیابی و با اشاره به وظایف قانونی وانتظارات از مجموعه شهرداری درخصوص رصد و پایش دیدگاه‌های منتقدان پیرامون معضلات عمرانی و... شهری و پاسخگویی دقیق و شفاف، اعلام برنامه‌های کاری و تعریف زمان بندی برای تمامی پروژه‌ها و اهتمام جدی پیرامون درخواست‌های منطبق با ضوابط و قانون شهروندان، تأکید کرد.

دادستان آبدانان در این بازدید روشنایی جاده سلامت را از ضروریات دانست و اضافه کرد: با توجه به استقبال شهروندان از این جاده در شب برای پیاده روی لازم است اداره برق روشنایی این معبر را تامین کند.

 میرزایی گریزی به تهدید کنندگان حریم و بستر رودخانه‌ها زد و عنوان کرد: چنانچه کسانی اقدام به تصرف عدوانی بستروحریم رودخانه کرده اند فورا برای این اشخاص پرونده تشکیل وبه مراجع قضایی معرفی گردند تا با آن‌ها برابر مقررات برخورد قانونی و قاطع صورت پذیرد.

در ادامه شاپور هادیزاده شهردار آبدانان حمایت‌های دادگستری شهرستان از اقدامات جهادی شهرداری آبدانان را مایه دلگرمی مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: راهبرد خدمت در اندیشه مقام معظم رهبری مدیریت جهادی است که این امر با حمایت و هدایت دستگاه قضایی امکان پذیر خواهد بود.

هادیزاده با بیان این مطلب که اگر پروژه‌ای با مانعی نظیر معارض روبرو شد، حکمیت دستگاه قضایی را خواهد پذیرفت، بیان کرد: شهرداری همواره دستگاه قضایی را در موارد اختلافی به عنوان فصل الخطاب خود می‌داند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.