افتتاح شرکت توس الکتریک باتیس در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از افتتاح شرکت توس الکتریک باتیس در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، موسوی، معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از افتتاح  شرکت توسعه الکتریک باتیس، تولید کننده لامپ‌های LED خبر داد و  گفت : مقرر شده است در سال جهش تولید هر هفته یک پروژه صنعتی در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری برسد.

او با بیان اینکه شرکت توس الکتریک باتیس انواع لامپ های LED را تولید می کند افزود: ١٣ میلیارد ریال برای افتتاح این پروژه سرمایه گذاری شده است.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه با افتتاح این شرکت ١٢٠ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول بکار می شوند تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که در بخش صنعت انجام شد در سال گذشته مجموعا ۳۰ واحد صنعتی را به بهره‌برداری رساندیم.

موسوی ادامه داد: علاوه بر آن ۱۰ واحد راکد نیز به چرخه تولید برگشت؛ در سال ۹۸ «رونق تولید» ۱۲ راهبرد را تعیین شد تا متناسب با این راهبردها برنامه‌ها اجرا شود که همه آنها محقق شد.

او در پایان گفت: یکی از اصلی‌ترین اقدامات انجام شده در زمینه تولید و صنعت ایجاد تسهیل و حذف بروکراسی گمرکی به منظور ورود مواد اولیه، ماشین آلات و قطعات مورد نیاز این بخش است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.